Záruční a pozáruční servis

Svoz na servis a garanční prohlídky:

Tím, že naše firma operuje a zaváží zákazníky po celé ČR, nabízíme využití svozu na servis a garanční prohlídku za paušální poplatek 250 Kč. Po telefonické domluvě lze dohodnout termín a místo vyzvednutí zboží k servisu a stejným způsobem Vám jej dodáme zpět.

 Vřele doporučujeme servisovat elektrokola a motocykly pravidelně mimo hlavní sezonu. Budete tak připraveni na první jarní kilometry, které mohou v souvislosti s náhlými změnami počasí, přijít někdy velmi nečekaně.

Servis a garanční prohlídky:

Na kola a motocykly zakoupené u nás, nabízíme garanční prohlídky a kompletní záruční i pozáruční servis.

Garanční prohlídka u elektrokol

  • je první prohlídka, kterou je dobré provést po 1200 ujetých kilometrů. Splněním těchto základních podmínek máte Garanční prohlídku ZDARMA.
    Ostatní garanční prohlídky v záruční době, provádíme za jednotnou cenu 500 Kč.
  • Ke garanční prohlídce je nutné dodat spolu s kolem baterii, klíčky, fakturu a záruční list.
    Kolo je třeba dodat k prohlídce v čistém stavu.
  • Termín prohlídky je třeba předem objednat na tel.: +420 601 155 982
  • Obvyklá délka prohlídky jsou 3 pracovní dni od doručení kola na servis.
  • Garanční prohlídka „na počkání“ je za příplatek 250 Kč.
  • Garanční prohlídka a její provedení nemá vliv na dvouletou záruční dobu.

Garanční prohlídka u motocyklů

  • je pravidelná prohlídka, kterou je nutné provést po ujetí prvních 1500 km, nebo po jednom roce od zakoupení. Rozhodující je kritérium, které nastane dřív.
  • Následující garanční prohlídky jsou poté v 6000 km a 12000 km a nejsou již časově omezeny.
  • Prohlídka je zpoplatněna částkou 500 Kč za hodinu.
  • Ke garanční prohlídce je nutné dodat spolu s motocyklem baterii, klíčky, fakturu a záruční list.
  • Termín prohlídky je třeba předem objednat na tel.: +420 601 155 982.
  • Předpokládanou délku prohlídky konzultujte na výše uvedené telefonním čísle.

Záruční servis:

Během trvání dvouleté záruční doby, odborně posoudíme příčiny a vady uvedené uživatelem v rámci reklamace. Odstranění výrobního nedostatku proběhne výměnou vadného dílu.

Pro uplatnění záručního servisu je nutné předložit nákupní doklad (faktura), případně záruční list. Záznam o záručním servisu bude následně vyznačen v záručním listu.

K uplatnění záručního servisu je nutné dodat spolu s kolem, nebo motocyklem baterii, klíčky, fakturu a záruční list.

Pozáruční servis:

Na kola a motocykly zakoupené u nás, nabízíme kompletní pozáruční servis v hodinové sazbě podle ceníku.

Sestavení, seřízení, odzkoušení a zaškolení:

U elektrokol je tato služba zdarma. Než k vám kolo odešleme, provedeme jeho nastavení (dle požadavků), promazání, vycentrování kol, odzkoušení a naformátujeme baterii. Uživatel tak dostane kolo kompletně připravené na první zážitky, stačí pouze narovnat řidítka a našroubovat pedály (pomocí přiloženého nářadí).

U motocyklů je tato služba zpoplatněna paušální vratnou zálohou 5000 Kč, která bude při převzetí a zaplacení zboží odečtena z celkové částky. V případě odstoupení od koupě motocyklu tato částka propadá ve prospěch SKR BIKE.

Reklamace:

Pokud jste na zboží zjistili vady, prosíme o vyplnění a přiložení reklamačního protokolu.
Zboží reklamujte s kompletním příslušenstvím (baterie, nabíječka, klíčky apod.), dokladem o koupi (faktura) a vyplněným reklamačním protokolem.

  • osobně na adrese SKR E-BIKE v pracovní době od 8:00 – 16:00.
  • kurýrem na adresu SKR E-BIKE

Zboží vždy dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození či jinému znehodnocení během přepravy nebo poškození původních obalů.

Zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato.

Adresa:
SKR E-BIKE
Malá Hraštice 168
262 03

Výměna zboží

Pokud jste pořídili zboží, které nevyhovuje Vašim představám, nabízíme možnost výměny za jiný typ, nebo velikost.

Zboží dodejte s kompletním příslušenstvím (baterie, nabíječka, klíčky apod.), dokladem o koupi (faktura) a vyplněným formulářem o výměně zboží.

  • osobně na adrese SKR E-BIKE v pracovní době od 8:00 – 16:00
  • kurýrem na adresu SKR E-BIKE

Zboží vždy dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození či jinému znehodnocení během přepravy nebo poškození původních obalů.

Pokud bude zboží poškozené, nebo opotřebované, lze při jeho vrácení přihlédnout k tomuto stavu. Vracená částka tedy bude záviset na množství opotřebení a poškození.

Zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato.

Adresa:
SKR E-BIKE
Malá Hraštice 168
262 03

Vrácení zboží

V souladu se zákonem č. 367/2000 máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud se tak rozhodnete, prosíme kontaktujte nás nejprve nejlépe telefonicky (601 155 982) nebo e-mailem (liska@skrebike.cz) s uvedením čísla objednávky, čísla faktury, data nákupu a Vašeho čísla účtu.

Následně zboží zašlete s kompletním příslušenstvím (baterie, nabíječka, klíčky apod.), dokladem o koupi (faktura) a vyplněným formulářem o Odstoupení od smlouvy.

  • osobně na adrese SKR E-BIKE v pracovní době od 8:00 – 16:00
  • kurýrem na adresu SKR E-BIKE

Zboží vždy dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození či jinému znehodnocení během přepravy nebo poškození původních obalů.

Pokud bude zboží poškozené, nebo opotřebované, lze při jeho vrácení přihlédnout k tomuto stavu. Vracená částka tedy bude záviset na množství opotřebení a poškození.

Zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato.

Adresa:
SKR E-BIKE
Malá Hraštice 168
262 03

 

Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás pomocí jednoduchého formuláře.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací